Rakan Sejati

Friday, July 9, 2010

Profil Uptrend2u™

Profail Korporat
Apa yang bakal berlaku bila anda menggabungkan dengan serentak, kuasa luas Internet dengan satu konsep pemasaran berperingkat, di mana kedua-duanya mudah dipelajari dan bakal menjana pendapatan lumayan? Inilah Uptrend2u™, sistem perniagaan e-dagang perangkaian yang utama di dunia.

Uptrend2u™ adalah syarikat berpangkalan Internet dan pemasaran rangkaian yang membolehkan anda membina sebuah perniagaan antarabangsa, berpusat di rumah atau di pejabat anda sendiri. Ahli-ahli kami terdiri daripada individu-individu daripada segenap lapisan hidup, daripada pembiaya kewangan dan pihak pengurusan ahli strategis, kepada guru-guru, pesara dan siswa-siswazah baru; dengan mengenal pasti kekuatan dan bakat mereka, hari ini, yang tersebut di atas adalah pemilik-pemilik bangga dengan perniagaan berpangkalan Internet yang pesat.

Apabila anda menjadi Global Business Entrepreneur kami (GBE), anda akan diberi peluang untuk meraih potensi pasaran global yang luas menerusi laman web dengan laluan untuk memiliki perniagaan sendiri. Anda akan disokong oleh pasukan pengurusan yang berpengalaman, strategik dan amat bermotivasi, yang terdiri daripada peniaga rangkaian berjaya. Mereka tekad untuk membantu anda membina, mengurus dan mengembangkan perniagaan anda, semua ini adalah untuk memenuhi matlamat dan impian anda.

Seperti semua perniagaan, faktor masa adalah intipati penting. Mantapkan tumpuan anda, tampilkan langkah terbaik, dan bersedia untuk meraih peluang keemasan ini!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Testimoni

MEMBINA PERNIAGAAN ON LINE